01 - Երգիծանքի և ծիծաղի օր
01-30 - Ծնողական հանդիպումներ (տարրական դպրոց)
03 - Շվեդիայի դեսպանի այց
05 - Հանդիպում ֆուտբոլիստ Արաս Օզբիլիզի հետ
06 - Ընդունելություն․ հարցազրույցներ ծնողների հետ (տարրական դպրոց)
06 - Սպորտի միջազգային օր
07 - Ընդունելություն․ հարցազրույցներ ծնողների հետ (տարրական դպրոց)
07 - Մայրության և գեղեցկության տոն
12 - Հանդիպում ԱԻՆ-ի հոգեբանների հետ
15 - Ընդունելություն․ հայոց լեզվի քննություն (ավագ դպրոց)
15 - Մշակույթի միջազգային օր
16 - Հայկական թատրոնի օր
17 - Ընդունելություն․ մաթեմատիկայի և տրամաբանության քննություն (ավագ դպրոց)
18 - Մասնագիտական կողմնորոշման հանդիպում
19 - Ընդունելություն․ բնագիտական առարկաների քննություն (ավագ դպրոց)
20 - Ինքնություն և արժեքներ
22 - Երկրի օր
24 - Եղեռնի զոհերի հիշատակի օր
26 - «Մի կտոր Հայաստան՝ մոլորակի մեջ» միջոցառում
29 - Պարի միջազգային օր
30 - Ջազի միջազգային օր
«Այբ» դպրոցը սովորելու նոր միջավայր է, ուր ազգային հիմքի վրա մշակվում են եզակի կրթական տեխնոլոգիաներ և փորձարկվում ժամանակակից կրթության բարձրագույն ձեռքբերումները՝ ի նպաստ հայկական կրթության մրցունակության բարձրացման: «Այբ» դպրոցի նպատակն է դառնալ 21-րդ դարի հայկական դպրոցի մոդել, առաքելությունը` ձևավորել ուսյալ, առաքինի, պատկանելության և պատասխանատվության զգացում ունեցող երիտասարդների սերունդներ: «Այբ» դպրոցը ծառայում է որպես յուրօրինակ լաբորատորիա....
Կարդալ ավելին
Մարդու ճանաչողության և գործերի ներդաշնակեցումը, տեսականի և գործնականի ճիշտ համադրությունը կամ հավասարակշռությունն «Այբ»-ի կրթական փիլիսոփայության «ոսկե կանոնն» է:
«Այբ»-ի աշակերտը ճանաչելով ստեղծում է և ստեղծելով ճանաչում:
Նախաձեռնողը ոչ միայն ինքնուրույն սկսում կամ ձեռնարկում է որևէ բան, այլև ունի արիություն և համարձակություն սկսածն առաջ տանելու և ավարտին հասցնելու: Նաև յուրաքանչյուր նախաձեռնության մեջ պետք է լինել հավասարակշռված, այսինքն` շրջահայաց, խոհեմ և լուրջ` պահպանելով ներքին խաղաղությունը և ցուցաբերելով զսպվածություն:
Զգոն նշանակում է ոչ միայն արթուն, աչալուրջ և զգույշ, այլև ներքնապես ուշադիր և հավաքված: «Այբ»-ի աշակերտը չի առաջնորդվում սոսկ սեփական հետաքրքրություններով և ցանկություններով, այլ բաց է` ունեցածը կիսելու և ուրիշներից իրեն տրված բարիքը շնորհակալությամբ ընդունելու:
«Այբ»-ի աշակերտը ոչ թե պետք է ձգտի պարզապես ճանաչելու, այլ բարի և բարեբեր ճանաչողության կամ բարեխոհության: Բարին խորհելը և բացահայտելը արդյունավետ ճանաչողության վեկտորն են: Մտքերի բարությունը պետք է արտացոլված լինի նաև մեր գործերի մեջ` «Այբ»-ի աշակերտը պետք է լինի հոգատար:
Սկզբունքների նկարները՝ «Այբ» դպրոցի «Արվեստանոց» ակումբի սաների
Կրթության օգնությամբ կարող ենք փոխել հասարակությունը։ «Այբ»-ն այսօր Հայաստանում իրականացնում է այդ փոփոխությունը։
Փատրիկ Դերհամ
Վեստմինստերյան դպրոցի տնօրեն
Երեխաների համար լավ միջավայր ստեղծելն ամենակարևորն է, քանի որ նրանք են շարունակելու փոխել և բարելավել աշխարհը։
Դավիթ Յան
«Այբ»-ի համահիմնադիր, ABBYY, iiko, Plazius/Platius ընկերությունների hիմնադիր
Կյանքը «Այբ»-ում
Տեսնել ավելին Կարդալ ավելին«Այբ» դպրոցի նախագծային ուսումնառության ակումբները ճանաչվեցին Հայկական համադպրոցական... 04 15 2024
ՆորություններԿարդալ ավելին Կարդալ ավելին«Այբ» դպրոցում էր Հայաստանում Շվեդիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Պատրիկ Սվենսոնը.... 04 10 2024
ՆորություններԿարդալ ավելին Կարդալ ավելին
«Այբ»-ում եռուզեռ է